tisdag 14 februari 2012

10 kommentarer:

  1. Vilket vackert hjärta, det finaste på hela dagen! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken en va! En bild att bli riktigt glad av.
    Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker Bild!
    Ha det gott
    Kristina

    SvaraRadera
  4. Vallmoflickan upp-och-ned, eller? Nä, nu ser jag, ett vallmohjärta! Fin.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  5. Vilken bild perfekt för dagen.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  6. Det tog en stund innan jag såg vad det var :-) Jättefin och passande bild idag!

    Kul att du kikade in hos mig! :-) Nu ska jag ta och kika vidare här hos dig :-)

    Trevlig kväll!
    Annika

    SvaraRadera
  7. Naturen är bara vackraste modellen.. kram =)

    SvaraRadera
  8. Jeg kom bare lige forbi.
    Smukt.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  9. Vacker bild på Vallmon som ser ut som ett hjärta :=)

    Hoppas din Hjärtedag var en toppendag!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  10. Ah! Vilken bra bild, passande för alla hjärtans dag :) Visst är det bra att försäljningen utav ekologiska varor ökar, jag tror vi blir allt mer noggranna med vad vi stoppar i oss!

    SvaraRadera