tisdag 6 september 2011

Mjöldagg

Nu har jag fått mjöldagg på kaprifolen. Igen.

4 kommentarer:

  1. Har kikat runt lite! Oj vad mycket fina bilder! Tråkigt med mjöldagg, men har du fått lika mycket regn som jag, så är det nog inte så konstigt. Jag har mjöldagg på mina lönnar.Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  2. Christina, va kul att du gillar mina bilder. Vad gör man åt mjöldagg, har du något bra tips. Förra året klippte jag ner hela kaprifolen, men skulle helst slippa det igen. //Anna

    SvaraRadera
  3. Ingen trädårdstittning! För mycket att göra just nu... riktigt tråkigt eftersom jag känner att jag skulle vilja fylla på inspirationskontot. Kanske nästa gång!
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  4. Ang. mjöldagg. Man kan ju spruta men det är ju ganska svårt om det är stora växter! Jag blundar och låtsas som ingenting, och hoppas att nästa sommar blir torrare!!!/Christina

    SvaraRadera