torsdag 23 december 2010

Julmarknad

För en vecka sedan fick jag plötsligt en timme över. Lille A och jag skulle åka till bibblan, men han somnade i bilen. Då gjorde jag en utflykt till Hannas trädgård. Lille A kunde sova i bilen och jag kunde kryssa fram mellan vackra, snötäckta dukningar, dekorerade julgranar och doftande brasor omgiven av klassisk julmusik. I dag återvände jag med kameran och en vaken Lille A.



Sista öppendagen för säsongen. Kaninerna som vi ämnade mata med medhavd morot hade åkt på vintersemester och julsakerna reades.







Lille A tog siktet på cafét och brasan.


I orangeriet hängde vackra ljustakar från taket.



Från cafét vällde värmen ut.


Å där inne fanns en mysig vägghängdsoffa i trä.


Lille A grillade korv och mös.



En sån här ska jag köpa då Hannas trädgård öppnar i mars igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar